Namen seminarja:
Namen seminarja je spoznati atribute javnosti, dejavnike, ki vplivajo na stopnjo aktivnosti javnosti, teoretične modele in strategije odnosov z javnostmi, primere uporab teoretičnih modelov in strategij v praksi, atribute krize, pojav žvižganje in žvižgačev, strategije kriznega komuniciranja, situacijske dejavnike v krizah in primere uporab strategij kriznega komuniciranja v praksi.
Vsebine seminarja:
- Atributi javnosti
- Stopnje aktivnosti javnosti
- Teoretični modeli in strategije odnosov z javnostmi
- Primeri uporab modelov in strategij odnosov z javnostmi v praksi
- Pojav žvižganja in žvižgačev
- Strategije kriznega komuniciranja
- Primeri uporab strategij kriznega komuniciranja v praksi
- Žvižganje in žvižgači ter anonimke
- Odzivanje na žvižganje in anonimke
Oblike in metode dela:
Predavanje, podkrepljeno s praktičnimi primeri in vajami.
Trajanje seminarja:
Seminar se izvaja 4 pedagoške ure.
Reference predavatelja:
Seminar izvaja predavatelj, ki je redni profesor na Univerzi v Mariboru. Ima 32 let delovnih izkušenj. Bil je tudi prorektor Univerze v Mariboru, v obdobju od 2008 do 2016 pa dekan Fakultete za organizacijske vede Univerze v Mariboru. V sklopu študijskih programov na Fakulteti za organizacijske vede je nosilec in izvajalec predmetov: Poslovno komuniciranje, Odnosi z notranjimi javnostmi, Organizacija izobraževanja, Management izobraževalnih procesov, Interno komuniciranje in Kadrovski sistemi. Je avtor knjige Management poslovnega komuniciranja in avtor več člankov iz tega področja.